współpraca

Naszą współpracę rozpoczyna brief. To dokument, w którym określasz potrzeby projektowe. Wypełniamy go razem na spotkaniu, na którym omawiamy szczegółowo kolejne punkty. Brief pozwala zdiagnozować oczekiwania i możliwości, ocenić zakres prac, zaplanować terminy. Podczas spotkania będę pytać o to, czym zajmuje się Twoja firma, jaki oferujesz produkt, kto jest Twoim klientem, w jaki sposób Twoja firma komunikuje się z otoczeniem, jaki masz styl pracy, przekaz wizualny których marek Ci się podoba, jakiego efektu spodziewasz się po projekcie.

Najważniejszymi zasadami/aspektami, którymi się kieruję we współpracy są:

  1. kontakt – widzimy się przynajmniej dwa razy, pozostając w bieżącym kontakcie w razie potrzeby,
  2. diagnoza – przyglądam się problemom, żeby rozwiązać je w najbardziej adekwatny sposób,
  3. czas – działam sprawnie, ale z szacunkiem dla procesu projektowego. Ty również potrzebujesz czasu,
  4. zespół – ustalamy jedną osobę do kontaktu – żebyśmy nie mieli wątpliwości komunikacyjnych i co do odpowiedzialności za podejmowane decyzje,
  5. szczerość – szanuję Twoje poczucie estetyki, ale przedstawiam merytoryczne argumenty na poparcie moich pomysłów,
  6. otwartość – oczekuj braku wyraźnych granic pomiędzy dziedzinami, których dotyczy temat, a które wezmę na warsztat.